dilluns, 16 de març del 2009

Dia 2: Illa Boira Balva


"Després de moltes penúries em aconseguit reparar l'unic comunicador intacte que ha sobreviscut a la caiguda i així poder enviar un missatge per esvair el dubte sobre si érem els únics supervivents. Passats uns moments d'angoixa que han seguit a la posada en marxa del comunicador els nostres precs han tingut resposta a través de l'estàtica amb unes paraules d'esparança: Boira Blava"

Aauri

Un cop finalitzada les primeres passes de l'Aauri a la zona per a jugadors novells el personatge s'ha desplaçat a la part interior de l'illa on s'ha produït l'accident: L'illa Boira Balva (Bruma Azul).

Seguint les paraules rebudes del transistor m'he disposat a localitzar el poble de Boira Blava on s'han agrupat supervivents draneis. Tant bon punt he sortit de la vall on he passat les primeres hores de vida en aquest nou món he seguit tot recte fins arribar al cim d'un petit turó on es troba el mencionat poble de Boira Blava.

El poble és petit però a diferncia del lloc de l'accident té tot el que es pot demanar: instructors de classe, instructors de professio, venedor d'objectes i equip així com la indispensable taberna que em permetrà posar a dormir el meu personatge sempre que vulgui al desconectar del joc (1).

Un cop entregat el missatge de presentació al cap del poblat Boira Blava l'Aauri ha anat de compres (he comentat que el meu avatar era una noia no?) i s'ha equipat de nou amb objectes més acords al seu nivell actual. Finalitzada la jornada de compres i fent honor de caçadora s'ha endinsat en els boscos circumdants del poblat per fer diversos encàrrecs principalment obtenir carn i pell de les besties que moren el bosc.

A mesura ha anat completant aquests encàrrecs inicials fets pels vilatants dranei he aconseguit vencer el recel envers el meu personatge i s'han tornat més amistosos oferint-me nous encàrrecs (quests) més desafiants. De totes les quest ofertes vull destacar dos que han suposat la posada en ascena de dos arcs argumentals interessants i desafiants:














L'Aliança arriba a l'illa

"El profeta ens va dir que seriem posats a prova pels pecats comesos pels nostres pares però fins avui no he entès el seu significat"

Dranei anónim



Aquest arc argumental comença en el mateix poblat de Boira Blava on al costat dels instructors de cures elementals i alquímia hi trobarem una elfa defallida al terra. Les primeres quest ens porten a buscar en els boscos circumdants remeis curatius per tal de poder guarir l'elfa. Desprès de nombrosos intents aconseguim un remei que deperta l'elfa. Per sorpresa dels dranei congregats entorn l'elfa aquesta ens malaeix atemorida per la nostre presencia i torna defellir. L'explicació no es altre que ens confón amb els nostres germans caiguts que ocupen càrrecs en la malefica Legió Ardent! Si tots els membres de l'Aliança responen d'aquesta forma a la nostre presencia les esperances d'aconseguir el seu ajut per la nostre causa seran banes. Per tal d'esclarir aquest mal entès l'Aauri rep l'encàrrec d'anar a cercar els companys de l'elfa i presentar la nostre raça. Sortint pel camí del sud en direcció la costa aviat trobarem el campament de l'aliança on fondeja una petita flota de naus de guerre humanes. Al entrar al campament ens presentem d'avant l'almirall responsable del destacament que ha fondejat a l'illa i un cop guanyada la seva confiança s'ens obren tot de quest per tal de millorar les relacions amb els membres de l'aliança (humans, nans, elf nocturs i gnomos)
















L'idioma dels Semprepino:

"Que un tòtem t'ha dit que un ós pot parlar? Ja! i ara em diràs que en un altre dimensió també venen sabor per netejar l'armadura."

Aauri en respota a una classe d'idiomes exòtics




El segon arc argumental a destacar són la busqueda dels tótems furlog que ens permetrar apendre l'idioma d'aquestes criatures. El primer totem es troba a la cima d'un turó des d'on ens tindrem que llançar al buit en una proba de fer (per sort unes ales blanques ens permetran esmorteir la caiguda). El segon totem de la serp ens permetrar respirar i corres sota l'aigua habilitats que ens permetrar trobar el tercer totem que estar a la desembocadura d'un riu. Aquest darrer totem ens transformarà en un felí, transformació amb la qual creuerem ràpidament l'illa fins a descobrir un poblat furlog on una tribu té esclavitzada els Semprepino. Amb la nostre ajuda montarem una fugida de presoners Semprepino que ens permetrar guanyar-nos la seva confiança. Un cop guanyada la confiança podrem anar al seu poblat on igual que en cas de l'aliança podrem fer noves quest.

Nota (1): està permès desconnectar del joc a qualsevol indret però fer-ho en una taberna o ciutat comporta bonificacions.

Per avui ja n'hi ha prou

Eduen